onsdag 9 juli 2014

Projekt..Planer..Nya Äventyr & Rute stenugnsbageri

mot stora planer...projekt och nya Äventyr..


med min Sara 
bär iväg till Skåneland tidigt imorgon
riktigt roligt..allt är roligt när jag och Sara slår våra knasiga huvud ihop
också härligt med ett kort miljöombyte och andra vyer
andra slag av landskap och dofter i mina näsborrar
intensivt kommer det bli
men va.f-n
nu kööör vi 
är mitt måtto här i livet
något som inte blev mitt motto är att bli bagare..
mmmm..älskar bagerier..baka hela konceptet
men efter några somrar som lärling i unga år valde jag livet med penselar i min hand
jag som är heltorsk på fabrique som förgyller vår lilla stad blir ju helt tossig av längtan till 
Rute stenugnsbageri. på Gotland
min inspiro är en glimtar av Rute och min instagram där mitt älskade vatten står i fokus




























...hänger över relingen gör jag 
allt för att komma så nära inpå kraften i vågorna som möjligt 
nu....Skåne här kommer jag 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar