tisdag 22 juli 2014

Ekande tom våning...Värmeböljan är här & En riktig Caroladag..

..idag var det en riktig Caroladag.

..mina målningar jämsides med kort flög bokstavligen iväg idag
härliga ..fina kvinnor som förstår mina dialoger/monologer
för det är ju nästintill bara kvinnor som älskar vad jag gör
hemligt fint språk..ord eller ordlöst
sådant känns bra när man ibland undrar vad sjutton man håller på med
respons..är fint
på alla fronter här i livet
den stora värmeböljan är även här
när jag "soldyrkaren"inte ens orkar sitta i min korgstol vid vattnet..så....
min inspiro är glimtar 
från dagar som passerat..samt vår snart ekande tomma vackra våning som snart lämnas över i andras händer
och på vår lilla Penny 
nu genom min instagram
ty det är tillochmed för varmt att släpa på systemkameran



































..soljfjäderväder..
härliga imorgondagen startas med stor picknickkorg.. när jag med mina guldlockar i släptåg beger oss till svalkande nödvändig  badplats och avslutas med min dans
fantastiskt berikande
här...just nu
i mitt liv




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar