fredag 18 januari 2013

Caviar tillverkning av Mark Mahaney ..härliga ateljér & Sommarmötet avklarat






vitklätt möter svartklätt


...dagarna efter firande och kling i glasen brukar för min del näst intill bli lite asketiska..
tillbaka till det rena ..grunden.. det enkla..
känner mig just nu övermätt på bardiskhäng och vimmel..
 vill rena kroppen efter detta frosseri på allehanda lyx
även om det kommer förändras ..inom snar framtid...
..
igår blev det långpromenad ut till stora skuggan där Djurgårdsförvaltningen håller hus..
möte inför sommaren
känns lite lätt bizart och främmande nu när frosten biter tag i mitt skinn..

men mycket spännande står på programmen..och så fort det blir lite vår i luften tar jag och Holly båten ut och börjar fixa..
mys
vet inte om det var tanken på fiskarna i vattnet.. planering inför skapandet eller allt vitt omkring mig som gjorde att jag fastnade för dessa två olika arbetsmiljöer..
skulle kunna tänka mig båda..
caviartillverkning från Mark Mahaney
eller ateljémiljöer från pinterest.
vitt kliniskt med stänk av det svarta möter gedigen ruff
motpooler när det är som bäst


















































..har även hunnit med museumbesök ..och idag Rum för barn på Kulturhuset där det har målats och lästs böcker så det står härliga till..
..helgen bjuder på Formexmässa och Söndagkvällen avslutas hos Sara när klanen av nära vänner kommer..då börjas det svullas igen..
några dagar fick min arma kropp vila..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar