söndag 13 januari 2013

Barhäng hela helgen..Ostmöte..& Imorgon Torsten Jurells Vernisage..

                                           


Yepp...Köttbaren blev det..



och mångfald mysiga barhäng/krogbesök hela helgen lång
...
då har man bokat av ännu en ålder i sin levnadskalender..
bryr mig inte så mycket vilket år jag fyller..utan tycker det är trevligt att umgås med nära..
.och allt som firas är ju roligt..
kling klang i glasen
mätt mage
är väll det bästa som finns ..efter att skapa
är min inspiro denna helg
de senaste åren har Lovisa bjudit sin mamma på krogen..
helt abstrakt att kunna skåla i både champange och mjölk med både min tjugoettåring och treåring
härlig bred spektra på livet
helgen avslutades med ostmöte här hemma..
samtal..planering och ostkunskap stod på schemat..











































...gladast är ju Holly som posar glatt vid alla bardiskar hon får följa med till..

mycket intensiv vecka står vid dörren..
imorgon blir det vernisage ..Torsten Jurell ställer ut sina potatistryck
sen ska vi fira våra år tillsammans Jag och Sara..
veckan avslutas med Fjäderholmsmöte och Formex kommer till stan
pust..våren är i antågande





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar