måndag 17 oktober 2011

önskan om förvaring till dotter & horn på väggen...


Holly försöker desperat klappa Bäää..och jag desperat inte köpa dessa barstolar




ja min dotter är likt Jan Guillou mycket intresserad av djur med horn på vägg..
häromdagen sändes dokumentären om honom och hans fru som verkade leva ett harmoniskt liv tillsammans i ett skapande som man blir avis på..
de verkar tillbringa varje minut tillsammans allt från sittande intill brasan och slurpra årgångsvin till prata /utveckla hans böcker omringade av dessa djurhuvuden från golv till tak..hmmm..
  det enda ögonen fastnade på var alla dessa djurhuvuden
.fantastiskt..det borde göra ett program endast runt detta..
min dotter skulle också vilja ha detta på väggen ..tills hon en dag förstår att de inte lever..
från djurhuvud till yrhuvud
efter en hektisk dag på stadens gator..irraande omkring..mer förrvirrad än vanligt försöker jag samla ihop de sista förberedelserna ínför min äldsta dotters tjugoårsdag imorgon..
min bebis fyller tjugo år..inte klokt..
efter småbarnsåren då man öser över gullegrynen saker vidare till tonåringen som bara vill ha teknink och pengar till en ung kvinna på väg ut i livet..
ja vad ger man en dotter som har ett överflöd av allt..
om jag fick bestämma så skulle jag ge förvaring..men hur populärt skulle det vara av fröken slarv som lägger allt på golvet och tycker detta är ok..
så jag drömmer vidare..







                 







                




                                       
                                                                                 







       






                                        dessa skulle jag vilja ha och lägga upp mina böcker på..










                             udda förvaring hos bröderna brothers som jag skrivit om under sköna snubbar..


















                                        ..hann iallafall bygga in fläkten och sätta upp röret i taket.
                                                             .skönt fast jag hann inte kakla..
                         nu ska det ju firas några dagar så realistiskt blir det inte förren Torsdag..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar