fredag 6 december 2013

Tekniska..Etografiska..en lisa för själen & Nördcafet..Fantastiskt..

om ni fryser eller har  tråkigt



ska ni bege er till mina favoritfantasiställen Tekniska och leka av er 
och Etnografiska för själens skull
mmmm...verkligen en lisa för både den infantila ådran och den som ropar på existentiell hjälp..
ett tips är även att hänga på låset till Tekniskas cafe/krog där det dukas upp i ett dignande hav av allehanda läckerheter..stormysfaktor..
Nu kommer det även hängas på stadens museum ända fram till jul..
dels för det är så lugnt och skönt ..en liten fristad när resten av befolkningen julstressar..dels för att det finns så otroligt roliga saker på G 
..kolla in Nördcafet.. som gjort för nördigaste kvinnan istan
...där träffas man och lyssnar på någon hängiven nörd i avspänd miljö...fantastiskt
det är bara veofasa att det krockar med dansen på Onsdagar
 ..även min ridning som jag tänkt återuppta är denna dag
..får snart dra lott vad jag ska göra denna Kväll..

annars bultar mitt hjärta för etnografiska..måste varit schaman eller något annat kufiskt i mitt förra liv för jag känner mig så hemma här
inandas andra kulturer ..så enkelt och nära inpå 
och vackert är det
synd att man inte kan ta med kaffe i termos ..för mysfaktorn är total när man gosar omkring i Indiankåtan eller Afrikanska hyddor
och Holly njuter lika mycket som Lovisa gjorde när hon i samma ålder rumlade omkring i samma ting.
.även Lovisa har nu "eftermångaåravjaghataretnografiskaförjagväxteupphär"börjat mysa omkring här igen
återigen 
Var tar tiden /livet vägen...?




























































längst ena väggen på Tekniska..fina skisser & ord
..Ut på marknaden...Utvecklas & Förbättra..
mina visdomsord och levnadsmotton 
Hitta Pengar..är det sämre av
menwhatafuck
jag lever ett oerhört innehållsrikt liv och ägnar hela min själ åt mina fina .....och dansen ..måleriet
ja ni vet mycket är det som bultar i mina skapande ådror
Jag..denna nördigakvinna som aldrig blir mätt på livet..eller tar något för givet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar