fredag 27 september 2013

Dagar med skuggspel..Dans & På jakt efter ny Basker

kyliga vindar och fantastiska skuggspel..


hör ju denna vackra höst till
därtill denna fantastiska känsla att få ta på älsklingsrocken ..favortistövlarna och
 kärleksbaskern...??
där kom lilla problemet in..baskern..
jag har lyckats sortera bort min basker som jag haft sen jag var 17..hjälp
vilken olycka
"för mig en katastrofal affektionsolycka" 
jag utan basker är som inte ha penslar i min hand...
nåväl mina dagar har inneburit en jakt på den perfekte efterträdaren
härliga sköna dagar på stan har detta inneburit där jag även hittade den mest perfekt dans klänningen till festerna som jag kommer äntra inom snar framtid
fantastiskt ..
vill även tillägga att denna blogg kommer sacka efter eftersom min konstblogg ligger mig närmare nu..men två inlägg per vecka blir det nog 



























..även mycket sliten och trött efter förkylningen från Hell som vägrar släppa taget från min arma kropp
men inget..
observera INGET kan stoppa mina ben för att sitta på bussen upp till söder och Lindy Hop
finns ingen bättre medicin i världen ..varken för själ och lekamen 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar