måndag 30 september 2013

Behålla filosofens glasögon på..Nostalgi med sting & Belgisk Inredning av Axel Vervoordt ....

-Mamma bränns bladen..?


mmmm...visst är det härligt med ord sprungna från barnaläppar
det är väl det som är charmen att alltid ha en liten soldat vid sin sida..
behålla filosofiögonen på..
det självklara blir helt plötsligt så där härligt abstrakt..
nåväl..dagaen har gått i nostalgins fotsteg med ett litet sting av längtan tillbaka av svunna dagar..
brukar aldrig känna så..de fotsteg jag tagit i mitt lilla korta liv var fotsteg som jag var tvungen till..och all utveckling hör framtiden till...men ändå mmmm..
detta gav uppskov till mer skapande kraft som jag förmedlar via mina penslar..
alla känslor är av godo bara de förvaltas väl..
min inspiro är enkla..sobra..litevälförminsmaksvullstiga..men dock vackra bilder av Axel Vervoordt 
Belgare givetvis..detta land i täten av fantastisk inredning..och vår maskot Fester Batman
svart även han










































..lilla tålmodiga Fester så lik en liten bat...
kvällen ska tillbringas med mina älskade döttrar i Måndagsmysanda
är så berikad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar