torsdag 2 februari 2012

Fortsätter med vit inspiro..konst för frisläppande av Johan & Martin ..förhandsvisning av spännande kokbok..

fortsätter måla vitt


..ännu en dag med halvdassig energi..
men det är som sagt lite mysigt att hasa omkring och göra sådant som inte kräver så mycket kraft
..efter att vacklat omkring på stan gick jag hem med överfull vagn i snöstorm..då var jag ju inte lika kaxig ..
men det skapade ju någon slag av energi iallafall..storstädat har jag hunnit med..Ralf har legat under ekskivorna i köket och förankrat dem ..
tanken var den att det skulle vara lite fint när min kusin kommer eller skulle komma ikväll..
hon ringde återbud av rädsla för att bli smittad av hostfamiljen och det kan man ju förstå.
.vem vill frivilligt utsätta sin kropp för detta ..
men fint och rent har vi i stugan vår..
dagens lite rörigt blandade inspiro går i bräckligt vitt & rått brunt
 ..däribland min älskade hantverkarväska som knappt håller ihop..för det har legats alltifrån borrmaskiner till champangeflaskor..med alltid tillhörande vit/svart tumstock..
även dessa förhandsvisningsbilder från spännande kokbok av bla.favoritfotografen
och en konstnär som ger pengarna oavkortat åt
om man köper detta verk av henne
ännu en medmänniska med härligt Initiativ..








































...den enda som ifrågasätter situationen är Holly.. när hon ser sina föräldrar flänga omkring som aldrig förr och väsnas
" är det så här det är att vara sjuk"..?
men det gäller att passa på för när Ralf är sjuk och hemma då blir han rastlös och då kommer listan fram med allt som bör fixas..så här går det undan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar