torsdag 10 november 2011

Hetsigt värre..snart fullt hus igen & Raw Material..



bedjande blickar vart jag än vänder mig om..


..mmm..nu springer jag som en vettvilling fram & tillbaka mellan ateljén & köket..
klättrar upp på vingel stegen och målar det sista i kallskafferiet..slirar i kurvan tillbaka till mina bilder som ska monteras i diverse olika installationer..
.samtidigt ska jag ha gäster hela helgen och håller som bäst att förbereda detta och på Söndag morgon är halva familjen tillbaka från Thailand..
 allt detta med en trotsig oerhört mammig Holly..en vild damphund och lat stordotter eftermig...
hjääälp..
men fick ändå en liten liten stund mellan macka och tandborstning till att titta lite på olika bloggar..
jag är en värdelös bloggerska..
jag tittar aldrig in på andras..följer inga som jag vet att man bör..
nollkoll helt enkelt..
skulle så gärna vilja men har inte den tiden helt enkelt
 ..det är bara bildarkiv och tidningar som jag hinner med.
men idag idag hittade jag så inspirerande bilder..
..från Nederländerna
underbar liten butik a la industri..




                                                                                 
                         
                             
                                 


                                               lite inspiro från Nederländerna raw materials





                            



                                         







                                       
                                   ..hemsidan är ju så fin..kan ju ana var dustydeco fått inspiration från..



                                        ..dessa inspirobilder hittade jag hos fina vosgesparis






                                                 
                        









.. mina number one är ju min avkomma..
men utan mitt skapande skulle jag inte vara en bra mamma så de får allt hänga med
 kommer ihåg när Lovisa var liten och såg mig vara ledsen eller nedstämd då sa hon alltid..
-mamma ska du inte måla lite..hon hade förstått grejen redan då..
något som också gör mig lycklig är myskvällar med mina fina..
kvällen förgylldes med te och lemoncurd.
.nostalgi..ett minne från min och Lovisas första femton år tillsammans..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar